Almanya Başbakanı Scholz, Trump ile telefonda görüştü
ALlmanya Başbakanı Olaf Scholz, ABD'nin 47'nci Başkanı seçilen Donald Trump ile telefonda görüştü.
2024.11.11 11:54 - Son Güncellenme: 2024.11.11 11:54 - Dünya - DHA
Hükümet Sözcüsü Steffen Hebestreit yaptığı yazılı açıklamada Scholz'un, Donald Trump'ı telefonla aradığını ve tebrik ettiğini kaydetti.
Görüşmede, Alman-Amerikan ilişkileri ve mevcut jeopolitik zorlukların ele alındığı aktarıldı.
Scholz ve Trump'ın Avrupa'da barışın yeniden tesis edilmesi için beraber çalışma konusunda mutabık kaldıkları da bildirildi.