ALKOLÜN AZI BİLE KANSER NEDENİ

ALKOLÜN AZI BİLE KANSER NEDENİ

Alkolü az tüketmek bile kansere neden oluyor.

2011.04.11 08:49 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
ALKOLÜN AZI BİLE KANSER NEDENİ

Sekiz Avrupa ülkesinin verileri incelenerek yapılan bir araştırma, az miktarda alkolün bile kanser riskini artırdığını ortaya koydu.
AZ OLSA BİLE ZARARLI
Sonuçları İngiltere Tıp Dergisi\'nde (British Medical Journal) yayınlanan araştırmaya göre, Batı Avrupa ülkelerinde yaşayan her 10 erkekten ve her 33 kadından birinde görülen kanser vakalarına "içki" neden oluyor. "European Prospective Investigation of Cancer" adlı Avrupa çapındaki araştırmaya göre, kadınlar için önerilen günlük 12 gram ve erkekler için önerilen 24 gramın üzerinde alkolün kanser riskini belirli ölçüde artırdığı saptandı. Araştırmaya göre bu sınırların üzerine çıkılması ise birçok kanserin nedeni.
EN SON HABER.COM
 

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2011.04.11 08:49 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A