Alkollü şahıs belediyenin camlarını kırdı

Alkollü şahıs belediyenin camlarını kırdı

Bursa'da alkollü bir kişi, Büyükşehir Belediyesi'nin tarihi binasının camlarını kırdı. Daha sonra camla kendisine de zarar veren genç polislerce gözaltına alındı

2013.04.24 10:39 - Son Güncellenme: 2013.04.24 17:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Alkollü şahıs belediyenin camlarını kırdı

Alınan bilgiye göre, dün gece geç saatlerde Heykel'deki tarihi belediye binasına gelen alkollü S.İ. belediye başkanı ile görüşmek istediğini söyledi. Özel güvenlik görevlilerinin başkanın olmadığını belirtmesi üzerine sinirlerine hakim olamayan genç adam, kapıları tekmeleyip eliyle camı kırdı. S.İ. daha sonra kırdığı camlarla kendini kesmeye başladı. Aşırı alkollü olduğu gözlenen genç olay yerine gelen polis ekiplerince gözaltına alındı. Rapor için Devlet Hastanesi'ne götürülen genç polislere burada da zorluk çıkardı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.24 10:39 - Son Güncellenme: 2013.04.24 17:33 - HABER MERKEZİ
A