Alışveriş yapanlara 3 bin 150'şer lira ceza
KAHRAMANMARAŞ'ta sokağa çıkma yasağına rağmen büfesini açan bir kişi ve 2 çalışanı ile alışveriş yapan 1 kişiye 3 bin 150'şer lira idari para cezası uygulandı.
2020.04.19 18:45 - Son Güncellenme: 2020.04.19 18:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sokağa çıkma yasağının uygulandığı Kahramanmaraş'ta denetimlerini sürdüren polis, Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı üzerinde bir büfenin açık olduğunu tespit etti. Hemen müdahale eden ekipler, büfe sahibi, 2 çalışanı ve alışveriş yapan bir kişiyi belirledi. Yasak olmasına rağmen iş yerinin açılması ve alışveriş yapılmasının Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'na aykırı olduğunu hatırlatan polis, 4 kişiye ayrı ayrı 3 bin 150'şer lire olmak üzere toplam 12 bin 600 lira idari para cezası kesti.