Alışın artık beyler
Yanal, 2. Sow krizi yaşamak istemiyor: "Mecbur 4 yabancımız tribüne çıkacak. Kimse üzülmesin, herkese şans gelecek."
2013.09.12 07:16 - Son Güncellenme: 2013.09.12 07:17 - Spor - HABER MERKEZİ
F.Bahçe'nin yerli-yabancı hemen hemen bütün oyuncuları milli. Yobo sakattı, Holmen de uzun süre oynamadığı için bu kez aday kadrolarda yoktu. Mehmet Topuz, Emre, Bekir, Mert de milli takım oyuncuları. Herkes 11'de oynamak istiyor. Ancak sahaya en fazla 6 yabancı çıkıyor. Teknik Direktör Ersun Yanal, Kasımpaşa maçı öncesi son kez futbolcularını 6+0+4 kuralı için uyaracak.
ÜZÜLMENİZ GÜZEL AMA KÜSMEYİN!..
Bir kez daha Sivas maçındaki gibi Moussa Sow krizi yaşanmasını istemeyen Ersun Hoca, öğrencilerine herkese adil forma dağıtımı sözü vererek, şunları söyleyecek: "Tribüne çıkan üzülmesin. Sezon uzun. Bütün sezonu 11 futbolcuyla bitirmek mümkün değil. Herkese sıra gelecek. Hayal kırıklığı normal ama burada önemli olan oynamayanın küsmemesi, çıkıp antrenmanlara devam etmesi. 6 yabancı kuralına artık alışalım."