Aliağa Petkimspor, 2 ay sonra deplasmanda kazandı

Aliağa Petkimspor, 2 ay sonra deplasmanda kazandı

Basketbol Süper Ligi'nin 22. haftasında Aliağa Petkimspor, deplasmanda karşılaştığı Manisa Büyükşehir'i 106-90 mağlup ederek 2 aylık aranın ardından dış sahada galip geldi.

2024.03.12 13:09 - Son Güncellenme: 2024.03.12 13:09 - Spor - İHA
A
Aliağa Petkimspor, 2 ay sonra deplasmanda kazandı

Basketbol Süper Ligi'nde bu sezon iç sahada 5 maçtır yenilgi yüzü görmeyen Aliağa Petkimspor, bu performansı dış sahada göstermekte zorlanıyor. Son oynadığı Manisa Büyükşehir maçı öncesinde son 3 deplasmanı da kaybeden İzmir ekibi, geçtiğimiz hafta sonu oynadığı maçta Manisa temsilcisini 106-90 mağlup ederek 2 ay sonra dış sahada maç kazanmayı başardı. Bu müsabaka ile birlikte Aliağa Petkimspor, bu sezon deplasmanda oynadığı 12 maçta 3 galibiyet, 9 mağlubiyet yaşadı.

Aliağa Petkimspor, Basketbol Süper Ligi'nin 23. haftasında Beşiktaş'ı, bir sonraki hafta da Fenerbahçe'yi konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.03.12 13:09 - Son Güncellenme: 2024.03.12 13:09 - İHA
A