Aliağa'da Fenerbahçe üzüntüsü!

Aliağa'da Fenerbahçe üzüntüsü!

Aliağa Petkim Başantrenörü Sinan Aksoylar, Fenerbahçe Ülker mücadelesi sonrasında açıklamalarda bulundu.

2013.11.02 19:24 - Son Güncellenme: 2013.11.02 19:24 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Aliağa'da Fenerbahçe üzüntüsü!

Aliağa Petkim Başantrenörü Sinan Aksoylar, Fenerbahçe Ülker gibi güçlü bir ekip karşısında aldıkları mağlubiyetin önemli olmadığını ifade etti.

Aksoylar, maç sonunda düzenlediği basın toplantısında, ligin en formda takımına karşı mücadele verdiklerini belirttti.

Rakiplerine karşı ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıklarını dile getiren Aksoylar, "Burada bizim için önemli olan kazanıp kaybetmekten çok mücadele ortaya koyabilmekti. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Özellikle ilk periyot, 3. periyot ve 4. periyot bence gayet iyiydik ama ikinci periyottaki skor tabi ki bizi üzdü" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.02 19:24 - Son Güncellenme: 2013.11.02 19:24 - HABER MERKEZİ
A