Ali Yerlikaya: Trafik denetimlerimiz aralıksız sürüyor!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya X sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 25 Temmuz-1 Ağustos tarihleri arasında 2 Milyon 526 bin 729 aracın denetlendiğini duyurdu.
2024.08.04 08:02 - Son Güncellenme: 2024.08.04 08:14 - Güncel - SOSYAL MEDYA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya X sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 25 Temmuz-1 Ağustos tarihleri arasında 2 Milyon 526 bin 729 aracın denetlendiğini duyurdu. Yerlikaya mevzuatta izin verilmeyen 246 çakarlı aracın sürücülerine de işlem yapıldığını paylaştı.
Bakan Yerlikaya açıklamasında şunlara yer verdi:
"Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları (çakar) mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan 246 sürücüye işlem yapıldı. Hız ihlalinde bulunan 120 bin 218, Periyodik muayenesi yaptırılmamış 24 bin 968 , Emniyet kemeri kullanmayan 18 bin 319, Sürücü belgesiz araç kullanan 15 bin 88 ve Zorunlu Mali sorumluluk sigortası bulunmayan 9 bin 691 olmak üzere diğer işlemlerle birlikte; Toplam 434 bin 129 araca/sürücüye işlem yapıldı.
Lütfen trafik kurallarına harfiyen uyalım, aşırı hız yapmayalım. Emniyet kemeri takmayı ihmal etmeyelim. Yolculuklar sizleri sevdiklerinize kavuşturmak için vardır, ayırmak için değil."
Trafik Denetimlerimiz Aralıksız Sürüyor❗️
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) August 4, 2024
Emniyet ve Jandarma Trafik Ekiplerimizce 25 Temmuz-1 Ağustos 2024 tarihleri arasında:
2️⃣ Milyon 5️⃣2️⃣6️⃣ bin 7️⃣2️⃣9️⃣ araç denetlendi.
❌Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları (çakar) mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak... pic.twitter.com/CHc1ZV1Lwg