Ali Yerlikaya duyurdu! Sagiv Jehezkel ülkeden ayrıldı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İsrailli futbolcu Sagiv Jehezkel'in 17.15'te Türkiye'den ayrıldığını duyurdu.
2024.01.15 18:18 - Son Güncellenme: 2024.01.15 18:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bakan Yerlikaya yaptığı açıklamada, "Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel, Saat 17.15 itibarıyla ülkemizden ayrılmıştır. Bir kez daha belirtmek isterim ki; Türkiye her zaman tüm mazlumların ve Filistin halkının yanındadır." ifadelerine yer verdi.
Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel, Saat 17.15 itibarıyla ülkemizden ayrılmıştır.
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) January 15, 2024
Bir kez daha belirtmek isterim ki; Türkiye her zaman tüm mazlumların ve Filistin halkının yanındadır.