Ali Koç yeniden Fenerbahçe Başkanı oldu!
Ülker Stadı'nda gerçekleştirilen Fenerbahçe Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurulu'nda oy kullanma işlemi saat 10:00'da başladı, 17:00'de sona erdi ve oy sayımına geçildi. Sandıklardan gelen resmi olmayan sonuca göre Ali Koç önde. Sayım sürerken kürsüye çıkan Aziz Yıldırım, Ali Koç'u tebrik etti.
2024.06.09 19:07 - Son Güncellenme: 2024.06.09 19:27 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı, Ülker Stadyumu'nda yapılıyor. İki gün süren toplantının ilk gününde dün yönetim kurulu faaliyet raporu, denetim kurulu raporu okunarak kongre üyeleri tarafından oylanarak kabul edildi. Mevcut yönetim de üyeler tarafından ibra edildi.
Kongrenin ikinci gününde ise oy verme işlemine başlandı. Stadyumda saat 10.00'da başlayan oy kullanma işlemi saat 17.00'de sona erdi. Başkan adaylarından Ali Koç sarı, Aziz Yıldırım ise beyaz pusulada yer aldı.
AZİZ YILDIRIM, ALİ KOÇ'U TEBRİK ETTİ
Oy sayımı sürerken kürsüden konuşan Aziz Yıldırım, "Tüm delegelere teşekkür ediyorum. Ben ve arkadaşlarım görevimizi yaptık. İnşallah Ali Koç ve arkadaşları bu sene Fenerbahçe'yi şampiyon yaparlar. Biz de elimizden gelen desteği veririz" dedi. Yıldırım konuşmasının ardından Ali Koç ile kucaklaştı.
İLK SONUÇLAR GELDİ
Fenerbahçe seçiminde ilk sandık sonuçları belli oldu.
4 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 295
Aziz Yıldırım: 270
6 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 348
Aziz Yıldırım: 255
21 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 385
Aziz Yıldırım: 190
22 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 347
Aziz Yıldırım: 230
47 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 184
Aziz Yıldırım: 133
13 numaralı sandık:
Ali Koç: 366
Aziz Yıldırım: 244
8 numaralı sandık sonucu:
Ali Koç: 363
Aziz Yıldırım: 191
17 numaralı sandık sonuçları:
Ali Koç: 355
Aziz Yıldırım: 215
18 numaralı sandık sonuçları:
Ali Koç: 343
Aziz Yıldırım: 204
30 numaralı sandık sonuçları:
Ali Koç: 342
Aziz Yıldırım: 210