Ali Koç soyunma odasına indi!

Ali Koç soyunma odasına indi!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Sivasspor ile oynanan maçın ardından soluğu soyunma odasında aldı.

2018.10.20 22:34 - Son Güncellenme: 2018.10.20 22:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ali Koç soyunma odasına indi!

Spor Toto Süper Lig'e tarihinin en kötü başlangıçlarından birini yapan Fenerbahçe 9. hafta maçta maçında Sivasspor ile deplasmanda karşılaştı. Mücadele 0-0 eşitlikle sona erdi ve Fenerbahçe'nin galibiyet hasreti bu maçla birlikte 4 maça çıktı.

Alınan bu sonuçla Fenerbahçe 9 haftada sadece 9 puan alabildi. Bu sonucun hemen ardından Fenerbahçe Başkanı Ali Koç soluğu soyunma odasında aldı.

Teknik ekip ve futbolcularla bir konuşma yaptığı ifade edildi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.20 22:34 - Son Güncellenme: 2018.10.20 22:35 - HABER MERKEZİ
A