Ali Koç özür diledi

Ali Koç özür diledi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Çaykur Rizespor yenilgisinin ardından sarı-lacivertli taraftarların arasına giderek, "Size çektirdiğimiz eziyetten ötürü özür diliyorum" dedi.

2018.10.01 09:35 - Son Güncellenme: 2018.10.01 09:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ali Koç özür diledi

Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Çaykur Rizespor'a mağlup oldu. Maçın ardından Başkan Ali Koç, taraftarların yanına giderek özür diledi. Koç, "Ne bağırsanız haklısınız. Mahcubuz size karşı. Düzelecek, öyle ya da böyle düzelecek. Size çektirdiğimiz eziyetten ötürü özür diliyorum. Her reaksiyonda haklısınız. Hani diyorsunuz ya; bu forma kutsaldır diye, evet kutsaldır ve bunlar bu formanın ağırlığının farkında değiller. Sabredin de diyemiyorum, mahcubum size" diyerek yanlarından ayrıldı.

Bunun üzerine taraftarlar, "Büyük Başkan" tezahüratları yaptı

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.01 09:35 - Son Güncellenme: 2018.10.01 09:36 - HABER MERKEZİ
A