Ali Koç, Galatasaray-Fenerbahçe derbisine gitmeme kararı aldı
Süper Lig takımlarından Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, bu akşam Galatasaray ile oynayacakları maça gitmeme kararı aldı.
2023.06.04 11:07 - Son Güncellenme: 2023.06.04 11:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında Fenerbahçe, bu akşam saat 19.00'da Nef Stadyumu'nda Galatasaray ile karşılaşacak. Sarı-lacivertliler, geçtiğimiz hafta sahasında Antalyaspor'u 2-0 yenmesine rağmen, sarı-kırmızılıların da MKE Ankaragücü'nü mağlup etmesi sonrası şampiyonluğu rakibine kaptırdı.
Ligin son haftasında Gaziantep FK ile oynaması planlanan ancak Antep ekibinin, deprem felaketinden dolayı ligden çekildiği için hükmen galip sayılacak Fenerbahçe, son maçını Galatasaray'a karşı oynayacak. Kanarya'da hedef bu sezon ilk derbi galibiyeti elde etmek.
Ezeli rakibiyle Kadıköy'de oynadığı mücadeleyi 3-0 kaybeden sarı-lacivertliler, Beşiktaş'a karşı da deplasmanda 0-0 berabere kalırken, iç sahada 4-2'lik mağlubiyet elde etti. Jorge Jesus yönetiminde bu sezon 3 derbi maçtan 1 beraberlik, 2 mağlubiyet alan Fenerbahçe, derbi karnesine galibiyet eklemek istiyor.
Öte yandan, Fanatik'te yer alan habere göre; bu sezonki yarışta Galatasaray'ın gerisinde kalan Sar-Lacivertliler'de Başkan Ali Koç'un, bu akşam deplasmanda oynanacak ve sonrasında ezeli rakibinin kupasını alacağı Nef Stadyumu'ndaki derbiye gitmeyeceği öğrenildi.
Bilindiği üzere, bundan tam beş yıl önce Haziran ayındaki seçimde Aziz Yıldırım'ı geride bırakarak Fenerbahçe Başkanı seçilen Ali Koç, henüz Süper Lig'de şampiyonluk göremedi.