Ali Koç dua istedi

Ali Koç dua istedi

Lizbon yolculuğu öncesi Benfica maçı ile ilgili kısa bir açıklama yapan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, "Dualarınızı eksik etmeyin" dedi.

2018.08.06 09:57 - Son Güncellenme: 2018.08.06 09:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ali Koç dua istedi

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön eleme turu ilk maçında Portekiz temsilcisi Benfica ile deplasmanda karşılaşacak olan Fenerbahçe, Lizbon'a gitti. Özel uçakla saat 09.30'da Lizbon'a hareket eden sarı lacivertli kafileye Atatürk Havalimanı'ndaki yolcular ve taraftarlar büyük ilgi göstererek destek oldu. Futbolcular, alandaki futbolseverlerin fotoğraf çektirme isteklerini geri çevirmedi. Daha önce zor bir kura çektiklerini söyleyen Ali Koç ise, "Dualarınızı eksik etmeyin" demekle yetindi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.06 09:57 - Son Güncellenme: 2018.08.06 09:58 - HABER MERKEZİ
A