Alex için ne dedi?

Alex için ne dedi?

Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe'nin Trabzonspor ile oynadığı maçta bir puan kazandığını söylerken, zemin ile ilgili eleştiride bulundu.

2012.09.25 11:18 - Son Güncellenme: 2012.09.25 11:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alex için ne dedi?

Fenerbahçe'nin sahasında Trabzonspor ile 0-0 berabere kalmasının ardından spor yorumcusu Rıdvan Dilmen; 90 dakikayı yorumladı.

Kadıköy'deki zeminin çok kötü olduğunu ifade eden Dilmen, "Bugün Fenerbahçe 1 puan kazanmış, Trabzonspor 2 puan kaybetmiştir.

Maçın özeti bu. İkinci yarı başladı. 65. dakikaya kadar kameralar Trabzonspor kalecisi Onur'u göstermedi. Trabzonspor bugün maçı fazlasıyla hak etti" şeklinde konuştu.

Alex hakkında da konuşan Rıdvan Dilmen, "Alex, sahada 22 kişiyiz ama kralınız benim derecesinde oynuyor" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.25 11:18 - Son Güncellenme: 2012.09.25 11:18 - HABER MERKEZİ
A