Alex gole sevinmedi

Alex gole sevinmedi

Fenerbahçe'de geçen hafta Aykut Kocaman ile yaşadığı polemik yüzünden yedek bırakılan Alex, atılan gole sevinmedi.

2012.08.30 10:37 - Son Güncellenme: 2012.08.30 10:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alex gole sevinmedi

Fenerbahçe, Spartak Moskova ile 1-1 berabere kalarak Şampiyonlar Ligi'ne bir kez daha veda etti ve taraftarını üzdü. Geçen sezon 3 Temmuz'dan dolayı zor bir yıl geçiren Sarı-Lacivertliler, bu sezona da hiç beklemedikleri Aykut Kocaman - Alex de Souza polemiği ile başladı.

Alex'in Twitter'dan 'Kıskanç yazması ile su yüzüne çıkan polemik, Brezilyalı oyuncunun Aykut Kocaman tarafından kadroya alınmaması ile devam etti. Dün akşamki kritik mücadelede ise Alex, yedek soyundu.

İkinci yarıda oyuna giren Alex, Moussa Sow'un attığı golden sonra takım arkadaşlarıyla sevinmek yerine orta sahaya doğru ilerledi ve santra yuvarlağında bekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.30 10:37 - Son Güncellenme: 2012.08.30 10:37 - HABER MERKEZİ
A