Alex, Galatasaray derbisi öncesi sarı-lacivertli takıma destek mesajı yayımladı

Alex, Galatasaray derbisi öncesi sarı-lacivertli takıma destek mesajı yayımladı

Fenerbahçe'nin efsane isimlerinden Alex de Souza, Galatasaray derbisi öncesi sarı-lacivertli takıma destek mesajı yayımladı.

2016.04.13 15:59 - Son Güncellenme: 2016.04.13 16:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alex, Galatasaray derbisi öncesi sarı-lacivertli takıma destek mesajı yayımladı

Süper Toto Süper Lig'in 26. hafta erteleme maçında bu akşam oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisi öncesi sarı-lacivertlilerin eski kaptanından destek mesajı geldi. Brezilyalı efsane, sosyal medya hesabında sarı-lacivertli forma ile bir fotoğrafını paylaşarak, "Başarılar Fenerbahçem" diye yazdı.
Brezilyalı futbolcu geçen sene jubile yaparak futbola veda etmişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.13 15:59 - Son Güncellenme: 2016.04.13 16:00 - HABER MERKEZİ
A