Alevler ormana sıçramadan söndürüldü

Alevler ormana sıçramadan söndürüldü

Konya'nın Beyşehir İlçesi'nde meyve ağaçlarının bulunduğu bahçelik alandaKİ otlar alev aldı. Hızla yayılan alevler, yapılan müdahale sonucu yakınındaki ormanlık alana sıçramadan söndürüldü.

2013.11.05 15:45 - Son Güncellenme: 2013.11.05 15:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Alevler ormana sıçramadan söndürüldü
04:10 Alevler ormana sıçramadan söndürüldü

İLGİLİ VİDEO

Alevler ormana sıçramadan söndürüldü

Beyşehir- Bademli köyü arasında bulunan meyve, çam ve kavak ağaçlarının bulunduğu bahçelik alandaki otlar, bugün saat 14.00 sıralarında alev aldı. Otların atılan sigara izmariti sonucu tutuştuğu tahmin edilirken, alevler biran da çevreye yayıldı. Beyşehir Orman İşletme Müdürlüğü'ne ile itfaiye ekiplerinin yaklaşık 45 dakika süren müdahalesi sonucu alevler, yakınındaki ormanlık alana sıçramadan söndürüldü. Yangında bahçelik alandaki yaklaşık 50 ağacın zarar gördüğü belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.05 15:45 - Son Güncellenme: 2013.11.05 15:45 - HABER MERKEZİ
A