Alanyaspor'da sportif direktörle yollar ayrıldı

Alanyaspor'da sportif direktörle yollar ayrıldı

AYTEMİZ Alanyaspor'un Sportif Direktörü Taner Savut ile yollar ayrıldı.

2017.12.28 17:15 - Son Güncellenme: 2017.12.28 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alanyaspor'da sportif direktörle yollar ayrıldı

 

Kulüpten yapılan açıklamada, 4.5 yıldır sportif direktör olarak görev yapan Taner Savut ile karşılıklı anlaşarak yolların ayrıldığı belirtildi. Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu, Taner Savut'a kulübe katkılarından dolayı teşekkür plaketi verdi.

Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu, "Taner Savut camiamızın içerisinden yetişen bir isim. Futbolun içinde böyle ayrılıklar olabiliyor. Kulübümüze yapmış olduğu hizmetler için teşekkür ediyor ve bundan sonraki yaşamında başarılar diliyoruz" dedi.

Taner Savut da, "Burası benim yuvam. Şartlar gereği görevimden ayrılıyorum. Başkanımız Hasan Çavuşoğlu ve yönetim kurulu üyelerimize her zaman bana verdikleri destek için teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.28 17:15 - Son Güncellenme: 2017.12.28 17:15 - HABER MERKEZİ
A