Alanyaspor 4 hafta sonra galip geldi

Alanyaspor 4 hafta sonra galip geldi

Süper Lig'İn 20. haftasında Alanyaspor sahasında Gençlerbirliği'ni 3-0 mağlup ederek 4 hafta sonra galibiyetle tanıştı.

2017.02.11 15:45 - Son Güncellenme: 2017.02.11 15:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alanyaspor 4 hafta sonra galip geldi

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Aytemiz Alanyaspor sahasında Gençlerbirliği'ni konuk etti. Bahçeşehir Okulları Arena'da oynanan mücadeleyi Aytemiz Alanyaspor 3-0 kazandı. 

Maçtaki golleri 6'ncı dakikada Fernandes, 45'te Vagner Love ve 49'da Emre Akbaba attı. 

Böylece Aytemiz Alanyaspor ile ilk maçına çıkan Teknik Direktör Safet Susic, takımının 5 haftalık galibiyet özlemini gidermiş oldu. 

Bu sonuçla Aytemiz Alanyaspor puanını 21'e çıkarttı. Gençlerbirliği ise 23 puanda kaldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.11 15:45 - Son Güncellenme: 2017.02.11 15:46 - HABER MERKEZİ
A