Alanyaspor 4 hafta sonra galip geldi
Süper Lig'İn 20. haftasında Alanyaspor sahasında Gençlerbirliği'ni 3-0 mağlup ederek 4 hafta sonra galibiyetle tanıştı.
2017.02.11 15:45 - Son Güncellenme: 2017.02.11 15:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Aytemiz Alanyaspor sahasında Gençlerbirliği'ni konuk etti. Bahçeşehir Okulları Arena'da oynanan mücadeleyi Aytemiz Alanyaspor 3-0 kazandı.
Maçtaki golleri 6'ncı dakikada Fernandes, 45'te Vagner Love ve 49'da Emre Akbaba attı.
Böylece Aytemiz Alanyaspor ile ilk maçına çıkan Teknik Direktör Safet Susic, takımının 5 haftalık galibiyet özlemini gidermiş oldu.
Bu sonuçla Aytemiz Alanyaspor puanını 21'e çıkarttı. Gençlerbirliği ise 23 puanda kaldı.