Aksaray'da sobadan sızan gaz 3 kişiyi hastanelik etti
Aksaray'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından 3 kişiyi zehirledi. Yakınlarının haber vermesiyle sevk edilen sağlık ekipleri 3 kişiyi hastaneye kaldırdı.
2024.01.30 13:35 - Son Güncellenme: 2024.01.30 13:35 - Güncel - AA
Çimeliyeni köyündeki müstakil evde kömür sobasından sızan karbonmonoksitten etkilenen Kadir K.ve eşi Hatice K. ile Yasin Aras İ, yakınları tarafından baygın bulundu.
İhbar üzerine olay yerine jandarma ve sağlık ekipleri yönlendirildi.
Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 3 kişi, buradaki ilk müdahalenin ardından Konya'ya sevk edildi.