Akhisar'da kupa sevinci
Akhisarspor'un, TFF Süper Kupa finalinde Galatasaray'ı 6-5 yenerek Süper Kupa'yı kazanması, Akhisarlılara büyük sevinç yaşattı.
2018.08.06 09:19 - Son Güncellenme: 2018.08.06 09:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Akhisarspor, normal süresi ve uzatma bölümü 1-1 sona eren maçta penaltılarda Galatasaray'a 5-4 üstünlük sağlayarak TFF Süper Kupa'yı tarihinde ilk kez müzesine götürdü.
Maçın bitiş düdüğünün çalınmasının ardından, Akhisar Belediyesi önündeki Milli Egemenlik Meydanı'nda toplanan taraftarlar kupa sevincini meşalelerle kutladı.
Yeşil-siyahlı taraftarlar, buradaki kutlamanın ardından oluşturulan araç konvoyuyla şehir turu attı.