Akhisar Belediyespor, Galatasaray'dan çekinmiyor
ZİRAAT Türkiye Kupası'nda Trabzonspor'u eleyerek çeyrek finalde Galatasarayla eşleşen Akhisar Belediyespor'un teknik direktörü Cihat Arslan, rakiplerinden çekinmediklerini söyledi.
2016.02.02 16:28 - Son Güncellenme: 2016.02.02 16:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ı en tehlikeli bir rakip olarak gördüklerini vurgulayan Cihat Arslan, kura çekimiyle ilgili olarak şunları söyledi:
"Ligde şampiyonluk grubunun uzağında kalan rakibimiz, kendisini kupayı kazanmaya mecbur hissediyor. Çok zorlu 2 maç oynayacağız ama pes etmeye niyetimiz yok. Oyuncularımın Trabzonspor karşısındaki performanslarının bize yakıştığını düşünüyorum. Bu performansın devamını getireceğiz."
Akhisar Belediyespor, kupada 9-11 Şubat'ta ağırlayacağı Galatasaray'la 1-3 Mart'ta deplasmanda oynayacak.