Akhisar Belediyespor'a evi kabus oldu

Akhisar Belediyespor'a evi kabus oldu

SPOR Toto Süper Lig'de geçen hafta Fenerbahçe'ye 3-0 yenilerek Avrupa kupalarına katılma yolunda ağır yara alan Akhisar Belediyespor evinde kayıpları oynadı.

2016.03.08 16:16 - Son Güncellenme: 2016.03.08 16:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Akhisar Belediyespor'a evi kabus oldu

Yeşil siyahlı ekip, Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası'nda Manisa 19 Mayıs Stadı ve Balıkesir Atatürk Stadı'nda ev sahibi olarak çıktığı son 10 maçın sadece 2'sini kazanabildi. Ligde 14. haftada Sivasspor'u 1-0, 20. haftada Trabzonspor'u 2-1'le geçen Akhisar Belediyespor, kalan 8 müsabakada 4'er mağlubiyet ve beraberlik elde edebildi.

Ziraat Türkiye Kupası'nda Karşıyaka'ya evinde 2-0, Galatasaray'a da 2-1 boyun eğen Akhisar Belediyespor, Kastamonuspor'la 0-0, Galatasaray'la 1-1 berabere kaldı. 

Ligde de Torku Konyaspor'a 2-1, Fenerbahçe'ye de 3-0 yenilen Akhisar Belediyespor, Osmanlıspor ve Medipol Başakşehir'le golsüz berabere kaldı. Bu periyotta 6 gol atabilen Akhisar kalesinde ise 11 gol gördü. Akhisar Belediyespor, 19 Mayıs Stadı'nın bakımda olması nedeniyle Başakşehir müsabakasını Balıkesir'de oynadı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 16:16 - Son Güncellenme: 2016.03.08 16:18 - HABER MERKEZİ
A