Akhisar Belediye kupada bir başka!
Süper Lig'de bu sezon deplasmanda oynadığı 8 maçta galibiyet alamadığı gibi gol dahi atamayan Akhisar Belediyespor, kupada tam tersi bir performans sergiledi.
2013.12.20 16:55 - Son Güncellenme: 2013.12.20 16:56 - Spor - HABER MERKEZİ
İkinci kademeden itibaren katıldığı Ziraat Türkiye Kupası'nda tarihinde ilk kez gruplara kalmayı başaran yeşil siyahlı ekip, bu kulvarda elde ettiği 4 galibiyetin 3'ünü deplasmanda alırken, dış saha müsabakalarında rakip fileleri 6 kez havalandırdı, kalesinde 2 gol gördü.
Kadrodaki yedekler ve ligde az süre alan futbolcularla mücadele ettiği kupada 2'nci turda 3'üncü Lig temsilcisi Orhangazspor'u deplasmanda 4-2 mağlup eden Akhisar Belediyespor, 3'üncü kademede yine 3'üncü Lig ekibi Yeşil Bursa'yı 4-1'le safdışı bıraktı. Dördüncü turda 1'inci Lig takımlarından Tavşanlı Linyitspor'u deplasmanda 1-0 yenerek turu geçen Akhisar Belediyespor, 5'inci kademede eşleştiği Süper Lig ekibi Kayseri Erciyesspor'u yine deplasmanda 1-0'la geçerek gruplara kalmayı başardı.