AK Partili vekil Şebnem Bursalı'nın 'ıstakoz' paylaşımı gündem oldu!
AK Parti İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Monaco'da yediği ıstakozun fotoğrafını paylaşması gündem oldu. CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı, Bursalı'nın paylaşımıyla ilgili olarak "Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye'den ucuz muydu bari?" dedi.
2024.04.13 20:57 - Son Güncellenme: 2024.04.13 20:59 - Güncel - MYNET
AK Parti İzmir Milletvekili ve Dijital Mecralar Komisyonu Üyesi Şebnem Bursalı, Instagram hesabından, Monaco Yat Kulübü'nde yediği ıstakozun fotoğrafını paylaştı. Bursalı'nın paylaşımı gündem oldu.

"TÜRKİYE'DEN UCUZ MUYDU BARİ?"
Bursalı'nın paylaşımını alıntılayan CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı, X hesabından yaptığı paylaşımda şunları söyledi:
"Gençler Eminönü'nde balık-ekmek yiyemezken, AK Parti Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Monaco Yat Kulübü'ndeki ıstakoz ziyafeti sınıfsaldır, story atması görgüsüzlüktür, AK Parti kibrinin özetidir.
Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye'den ucuz muydu bari?"
Gençler Eminönü'nde balık-ekmek yiyemezken, AKP Milletvekili @sebnembursali'nın Monaco Yat Kulübü'ndeki ıstakoz ziyafeti sınıfsaldır, story atması görgüsüzlüktür, AKP kibrinin özetidir.
-- Oğuz Kaan Salıcı (@oguzksalici) April 13, 2024
Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye'den ucuz muydu bari? pic.twitter.com/nh78WpNeky