Ahşap ev kül oldu
Manisa'nın Kula İlçesi'nde, henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangında ahşap bir ev kullanılamaz hale geldi.
2013.09.03 07:14 - Son Güncellenme: 2013.09.03 07:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Zaferiye Mahallesi 155 sokak 40 numaradaki Mehmet Leylak ve Ali Leylak kardeşlere ait ahşap evde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine gelen itfaiye ekipleri çalışma başlattı. 2 saat süren çalışmalar sonucu alevler söndürülürken, ev kullanılamaz hale geldi. Yangının elektrik kontağından çıkmış olabileceği belirtildi. Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.