Ahmet Taşyürek: Bu maçı kazanmak istiyoruz

Ahmet Taşyürek: Bu maçı kazanmak istiyoruz

TFF 2. Lig'de Karacabey Belediyespor'un Teknik Direktörü Ahmet Taşyürek Nazilli Belediyespor müsabakası öncesi açıklamalarda bulundu.

2023.12.09 16:14 - Son Güncellenme: 2023.12.09 16:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ahmet Taşyürek: Bu maçı kazanmak istiyoruz

KAAN VARDAR / BURSADA BUGÜN

TFF 2. Lig'in 17. haftasında Karaca yaırn sahasında Nazilli Belediyespor'u ağırlayacak. Maç öncesi teknik direktör Ahmet Taşyürek açıklamalarda bulundu.

Karacabey Belediyespor Teknik Direktörü Ahmet Taşyürek "Hayli zorlu bir müsabaka olacağının farkındayım ama ben oyuncularıma güveniyorum. Yetenekli ve çalışkan oyunculara sahibiz. Kendi evimizde arzumuzu, isteğimizi ve disiplin anlayışımızı sahaya yansıtacağız. Geldiğim günden bu yana oyuncularımın her hafta üstüne koyarak gösterdikleri gayret ve gelişimden çok memnunum. Kazanan kaybetmeyen kimliğe ulaşmak adına çok değerli gördüğümüz bu maçı kazanmak istiyoruz. Geriye dönük maçlarımızı izlediğimizde Bursa maçında müthiş bir taraftar ve atmosfer oluşmuş stadımızda. Aldığımız ve alacağımız sonuçlarla birlikte taraftarımızla o bütünlüğü ve coşkuyu sağlarsak zorlukları daha kolay aşacağımızı düşünüyorum." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.09 16:14 - Son Güncellenme: 2023.12.09 16:15 - HABER MERKEZİ
A