Ahmet Nur Çebi trafik kazası geçirdi
Beşiktaş 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin trafik kazası geçirdiği ve hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
2018.01.20 22:52 - Son Güncellenme: 2018.01.20 22:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
Beşiktaş 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi, İstanbul Mecidiyeköy'de trafik kazası geçirdi.
Kaza sonrası hastaneye kaldırılan Çebi'nin herhangi bir sağlık sorunun olmadığı ve kontrol amaçlı hastanede yattığı öğrenildi.