Ahmet Nur Çebi'nin cezası onandı
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Tahkim Kurulu, Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi'ye verilen 45 gün hak mahrumiyeti cezasını onadı.
2018.01.11 17:44 - Son Güncellenme: 2018.01.11 17:44 - Spor - HABER MERKEZİ
TFF'den yapılan açıklamada, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından Çebi'ye, sportmenliğe aykırı demeçleri nedeniyle verilen 45 gün hak mahrumiyeti ve 30 bin lira para cezasının oy birliğiyle onandığı bildirildi.