Ahmet Kaya şarkısını iki kez söylettiler!

Ahmet Kaya şarkısını iki kez söylettiler!

'O Ses Türkiye' yarışmasında Ersin Yılmaz isimli yarışmacı, Ahmet Kaya şarkısıyla herkesi mest etti.

2013.11.12 09:49 - Son Güncellenme: 2013.11.12 09:49 - Medya - HABER MERKEZİ
A
Ahmet Kaya şarkısını iki kez söylettiler!

 

 

Acun Ilıcalı'nın yapımcılığını yaptığı 'O Ses Türkiye' yarışmasında Ahmet Kaya fırtınası esti. Daha önce birçok yarışmacının da seslendirdiği Giderim' isinli parçayı okuyan Ersin Yılmaz isimli yarışmacı büyük beğeni topladı. Yarışmaya İstanbul Kartal'dan katıldığını söyleyen Yılmaz, hikayesiyle de jürinin ilgisini çekmeyi başardı. Şarkısını seslendirdikten sonra seyircilerin ''Bir daha, bir daha" istekleri karşısında üzerine şarkıyı bir kere daha seslendirdi. Yılmaz, kendisini isteyen jüri üyelerinden Athena Gökhan'ı tercih etti.

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2013.11.12 09:49 - Son Güncellenme: 2013.11.12 09:49 - HABER MERKEZİ
A