Ağrı'da 125 keklik doğaya bırakıldı

Ağrı'da 125 keklik doğaya bırakıldı

Ağrı'da, doğada popülasyonu ve üremeyi artırmak amacıyla 125 keklik doğaya salındı.

2024.08.12 08:10 - Son Güncellenme: 2024.08.27 12:37 - Güncel - İHA
A
Ağrı'da 125 keklik doğaya bırakıldı

Ağrı'da, İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi ile Ağrı Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü personelleri ile birlikte

Taşlıçay ilçesi Karagöz köyünde doğada popülasyonu ve üremeyi artırmak amacıyla 125 keklik doğaya salındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.12 08:10 - Son Güncellenme: 2024.08.27 12:37 - İHA
A