Ağrı'da 125 keklik doğaya bırakıldı
Ağrı'da, doğada popülasyonu ve üremeyi artırmak amacıyla 125 keklik doğaya salındı.
2024.08.12 08:10 - Son Güncellenme: 2024.08.27 12:37 - Güncel - İHA
Ağrı'da, İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi ile Ağrı Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü personelleri ile birlikte
Taşlıçay ilçesi Karagöz köyünde doğada popülasyonu ve üremeyi artırmak amacıyla 125 keklik doğaya salındı.
