Ağaç keserken bacağını kesti

Ağaç keserken bacağını kesti

Bursa'nın İnegöl ilçesinde ağaç keserken dengesini kaybeden kişi, kesim motoruyla bacağını yaraladı.

2012.08.06 13:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Ağaç keserken bacağını kesti

Edinilen bilgilere göre, Konurlar köyünde, yanındaki 3 akrabası ile beraber Orman İşletme Müdürlüğü tarafından her yılın belirli periyotlarında ağaç keserek geçimini sağlayan Kadir Bali (30), kesmek istediği ağacın dalının üzerine kırılıp düşmesi ile dengesini kaybetti. Dengesini kaybeden Kadir Bali'nin elindeki kesim motoru kontrolden çıkarak, Bali'nin sol bacağına isabet etti. Sol bacağı diz bölgesinden kesilen Kadir Bali'ye ilk olarak yanındaki akrabaları yardımcı oldu. Kısa sürede olay yerine hareket eden 112 Acil Servis ambulansı, engelli orman yolunda yolda arızalandı. Ambulansın şoförü kısa süre içerisinde arızayı gidererek, ambulansın çalışmasını sağladı. Ambulanstaki sağlık görevlilerinin olay yerinde ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine kaldırılan Kadir Bali'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.06 13:23 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A