Afyonkarahisar'da buz tutmuş gölete düşen çocuk kayboldu
AFYONKARAHİSAR'ın Bayat İlçesi'nde buz tutan göletde oynayarken buz tabakasının kırılmasıyla suya düşen 8 yaşındaki çocuk kayboldu.
2017.02.19 18:35 - Son Güncellenme: 2017.02.19 18:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay, dün Bayat İlçesi'ndeki DSİ'ye ait sulama göletinde meydana geldi. İddiaya göre göletin yüzeyindeki buz tabakasını kırarak oynayan 8 ve 11 yaşındaki iki erkek çocuk suya düştü. Çocuklardan büyük olanı kendi imkanlarıyla sudan çıkarden, küçüğü ise gözden kayboldu.
Çocuğun bulunması için çalışmaların sürdüğü belirtildi.