Afrika'nın son kutup ayısı öldü

Afrika'nın son kutup ayısı öldü

Kara kıtanın son kutup ayısı olan Wang eşini kaybetmenin acısına daha fazla dayanamadı ve geçirdiği ağır hastalığın ardından öldü.

2014.08.15 13:29 - Son Güncellenme: 2014.08.15 13:29 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Afrika'nın son kutup ayısı öldü

 

Afrika ve kutup ayısı aynı cümlede pek fazla bir arada telaffuz edilmez.

Ancak Afrika'da yaşayan bir kutup ayısı vardı.

Vardı diyoruz çünkü 28 yaşında hayatını kaybetti.

Kronik artrik ve karaciğerinin iflası sonrasında Wang adlı 28 yaşındaki kutup aysı GÜney Afrika, Johannesburg'daki hayvanat bahçesinde hayata veda etti.

Doğasına tamamen aykırı bir kıtada yaşamak zorunda kalan Wang aslında tek başına değildi. Ta ki her şeyi kutup ayısı GeeBee 2014'ün Ocak ayında kalp krizi geçirene kadar.

Üstünden çok fazla geçmeden Wang'da dünyaya veda etti.

İtalya başbakanından Türkiye şakası
bağlantı

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.15 13:29 - Son Güncellenme: 2014.08.15 13:29 - HABER MERKEZİ
A