Advocaat: ''Kadrosu kurulmuş bir takıma geldim''

Advocaat: ''Kadrosu kurulmuş bir takıma geldim''

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, Hollanda basınının önde gelen gazetelerinden De Telegraaf'a konuştu.

2017.02.15 17:02 - Son Güncellenme: 2017.02.15 17:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Advocaat: ''Kadrosu kurulmuş bir takıma geldim''

Fenerbahçe'nin Advocaat ile çalışmaktan memnun olduğunu yazan gazete, sarı-lacivertli kulübün tecrübeli çalıştırıcıya bir yıllık yeni sözleşme önerdiğini yazdı.

De Telegraaf, Advocaat'ın bu öneriye yanıt vermek için sarı- lacivertli yönetimden süre istediği bilgisini okuyucularıyla paylaştı. Gazete ayrıca, "Dick Advocaat'ın açıklamalarına da yer verdi. Fenerbahçe Teknik Direktörü, de Telegraaf'a "Lig oldukça heyecanlı. Fenerbahçe taraftarı da harika. Bu sezon başında geldiğimde takıma transferler yapılmıştı. Kadrosu kurulmuş bir takıma geldim. Ancak bununla baş etmek zorundayım. Umarım sezonu iyi bir şekilde tamamlarız" şeklinde açıklamalarda bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.15 17:02 - Son Güncellenme: 2017.02.15 17:02 - HABER MERKEZİ
A