Adriano'dan galibiyet yorumu

Adriano'dan galibiyet yorumu

Spor Toto Süper Lig'de oynanan Galatasaray-Beşiktaş derbisi sonrası Adriano açıklamalarda bulundu.

2017.02.27 22:37 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Adriano'dan galibiyet yorumu

Spor Toto Süper Lig'de oynanan Galatasaray-Beşiktaş derbisi sonrası Adriano açıklamalarda bulundu.

"Çok zor bir maçtı. Derbiler her zaman zordur. İlk maçta berabere kalmıştık. Buradan galibiyetle ayrılıyoruz. Şampiyonluk yolundaki rakibimiz Galatasaray. Saygı Duyuyoruz. Hafta başından beri çalışıyoruz. Hocamızın dediklerini yaptık. Bu ligin en iyi takımlarından biriyiz. Bundan sonra da çalışarak bu ligi şampiyon olarak bitirmek istiyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.27 22:37 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:37 - HABER MERKEZİ
A