"Adrenalini çok yüksek bir maç bekliyorum"

"Adrenalini çok yüksek bir maç bekliyorum"

Diego Simeone, Real Madrid ile Kral Kupası'nda oynayacakları rövanş maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.

2015.01.15 09:12 - Son Güncellenme: 2015.01.15 09:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Adrenalini çok yüksek bir maç bekliyorum"


İspanya Kral Kupası ilk maçında, sahasında Real Madrid'i 2-0 mağlup eden Atletico Madrid, rövanş karşılaşması öncesinde hazırlıklarını tamamlandı.

Atletico Madrid'in son antrenmanına Mandzukiç dışında tüm oyuncular katıldı.

Karşılaşma öncesinde basın toplantısı düzenleyen Atletico Madrid Teknik Direktörü Diego Simeone "Adrenalini çok yüksek bir maç bekliyorum" dedi.

"Real Madrid maça çok hızlı başlayıp, hemen gol bulmaya çalışacaktır" diyen Simeone, "Hedefimiz turu geçip çeyrek finale kalmak. 2-0'lık skor bizim için avantaj olmasına rağmen Real Madrid çok güçlü bir rakip. O yüzden çok zorlu bir karşılaşmaya çıkacağız" diye konuştu.

Real Madrid Kulübü'nün yarınki maçta Santiago Bernabeu Stadı'nı doldurmak için bilet fiyatlarını düşürdüğüne dikkati çeken Simeone,  "Real Madrid'in statta sıcak bir atmosfer yaratıp, taraftar baskısı kurmak istemesi normal" değerlendirmesini yaptı.

İspanya Kral Kupası'nda çeyrek finale kalacak takımı belirleyecek Real Madrid-Atletico Madrid maçı,  TSİ 21.00'de başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.15 09:12 - Son Güncellenme: 2015.01.15 09:12 - HABER MERKEZİ
A