Adıyaman'da tıp öğrencisi ilaç içerek intihar girişiminde bulundu

Adıyaman'da tıp öğrencisi ilaç içerek intihar girişiminde bulundu

Adıyaman'da tıp fakültesinde okuyan 24 yaşındaki kadın, ilaç içerek intihar girişiminde bulundu.

2024.10.18 15:13 - Son Güncellenme: 2024.10.18 15:13 - Güncel - İHA
A
Adıyaman'da tıp öğrencisi ilaç içerek intihar girişiminde bulundu

Psikolojik sorunları olduğu iddia edilen 24 yaşındaki Z.A. adlı tıp öğrencisi, çok sayıda ilaç içti.

Bir süre sonra fenalaşan tıp öğrencisi, olay yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan Z.A.'nın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.18 15:13 - Son Güncellenme: 2024.10.18 15:13 - İHA
A