Adile Naşit Tiyatrosu perdesini açtı

Adile Naşit Tiyatrosu perdesini açtı

Yıldırım Belediyesi Adile Naşit Tiyatrosu 2012/2013 tiyatro sezonunu açtı.

2012.09.30 15:33 - Son Güncellenme: 2012.09.30 15:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Adile Naşit Tiyatrosu perdesini açtı

Sezona merhaba diyen Adile Naşit Tiyatrosu çocuklarla hınca hınç doldu. Kahkahaların eksik olamadığı oyunu pür dikkat izleyen minikler finalde sahneye çıkarak oyuncular ile eğlendi. Tiyatro Evi Sanat Merkezi tarafından sahnelenen oyunda 'Paylaşım ve dostluk' anlatılıyor. Tiyatrocular, 25 Kasım 2012 tarihine kadar her Pazar saat: 14.00'da ücretsiz olarak sahnelenecek oyuna tüm çocukları davet etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.30 15:33 - Son Güncellenme: 2012.09.30 15:33 - HABER MERKEZİ
A