Adanaspor Teknik Direktörü Sol Bamba hayatını kaybetti

Adanaspor Teknik Direktörü Sol Bamba hayatını kaybetti

Trendyol 1. Lig takımı Adanaspor'un teknik direktörlüğünü yapan Sol Bamba 39 yaşında hayatını kaybetti.

2024.09.01 00:25 - Son Güncellenme: 2024.09.01 00:38 - Spor - MİLLİYET
A
Adanaspor Teknik Direktörü Sol Bamba hayatını kaybetti

Trendyol 1. Lig takımı Adanaspor'un teknik direktörlüğünü yapan Sol Bamba 39 yaşında hayatını kaybetti.

HASTALIĞI NÜKSETTİ, HASTANEYE KALDIRILDI

Sol Bamba, Ocak 2021'de teşhis konulan Non-Hodgkin Lenfoması'nın tekrar nüksetmesi sonucu Manisa FK maçı öncesi rahatsızlanmıştı. Bamba, Manisa Celal Bayar Üniversite Hastanesi'ne kaldırılmıştı.

TRABZONSPOR'DA FORMA GİYDİ

Futbolculuk döneminde stoper pozisyonunda görev alan Sol Bamba, 2012-2014 yılları arasında Süper Lig devlerinden Trabzonspor'da forma giydi. Bordo-Mavililer'de 35 maça çıkan Bamba, gol ya da asist katkısı sunamadı.

ADANASPOR'UN BAŞINDA 4 MAÇA ÇIKTI

Temmuz ayında Adanaspor'a imza atarak teknik direktörlük koltuğuna geçen Sol Bamba, yeni takımıyla 4 maça çıktı. 1 galibiyet, 1 beraberlik ve 2 mağlubiyet alan teknik adam 1 puan ortalaması yakaladı.

BAMBA'NIN ADANASPOR'DAKİ SON SÖZLERİ

Sol Bamba son olarak açıklamada bulunmuştu. Bamba, "Kulübe gelmeden önce oynamak istediğim sistemin 3-4-3 ve 3-5-2 olduğunu söylemiştim. Türkiye'de bu taktiğe çok alışık değiliz. Son maçta gerçekten iyi mücadele ettik. Oyuncularım gelip bu taktikten memnun olduklarını ifade etti. Bundan dolayı Adanaspor 3-4-3 şeklinde devam edecek" diye konuştu.

Bamba, "Takıma katkı sağlayabilecek oyuncuları bulup buraya getirmek istiyoruz. Yeni oyuncularımı görmek ve takıma monte etmek istiyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.09.01 00:25 - Son Güncellenme: 2024.09.01 00:38 - MİLLİYET
A