Adanaspor'dan taraftar yasağı yorumu
Adanaspor Basın Sözcüsü Bülent Uzel, deplasman yasağının kaldırılmasının güzel bir uygulama olduğunu söyledi.
2016.09.22 17:32 - Son Güncellenme: 2016.09.22 17:32 - Spor - HABER MERKEZİ
Uzel şunları söyledi;
"Spor şovdur. Taraftarla güzeldir. Taraftar olmazsa futbolun zevki olmaz. Derbilerden yasağın kalması güzel bir uygulama. Herkes tabii ki kurallara da uymalı.