"Adanaspor'a faydalı olmak istiyorum"

"Adanaspor'a faydalı olmak istiyorum"

PTT 1'inci Lig'de aldığı kötü sonuçlarla düşme potasına giren Adanaspor'un Beşiktaş'tan sezon sonuna kadar kiraladığı kaleci Günay Güvenç, "Hedefimiz bir an önce tehlikeli bölgeden kurtulmak" dedi.

2014.01.15 14:38 - Son Güncellenme: 2014.01.15 14:38 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Adanaspor'a faydalı olmak istiyorum"

Sabah saatlerinde Adana'ya gelen, teknik direktör Levent Eriş ve kaleci antrenörü Çetin Ünal ile görüşen 23 yaşındaki Günay, ilk antrenmanına çıktı. Sezon sonuna kadar turuncu beyazlı formayı giyecek olan Günay Güvenç, Adanaspor'a oynamak için geldiğini, elinden geleni yapacağını söyledi.

Bir kalecinin mutlaka maç oynaması gerektiğini anlatan Günay, "İnşallah Adanaspor'a sezon sonuna kadar faydalı olurum. Önemli maçlar oynayacağız" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.15 14:38 - Son Güncellenme: 2014.01.15 14:38 - HABER MERKEZİ
A