Adana Demirspor, Giresun'a gitti

Adana Demirspor, Giresun'a gitti

PTT 1'inci Lig'de pazar günü saat 13.30'da Giresunspor'a konuk olacak Adana Demirspor, karşılaşmanın hazırlıklarını tamamladıktan Giresun'a hareket etti.

2016.04.08 14:02 - Son Güncellenme: 2016.04.08 14:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Adana Demirspor, Giresun'a gitti

Teknik direktör Tayfur Havutçu nezaretinde Aytaç Durak Tesisleri'nde ısınma hareketleriyle başlayan antrenmanda oyuncuların hırslı olması teknik heyeti sevindirdi. Oyuncularıyla yakından ilgilenen Havutçu, zorlu karşılaşmayı kazanarak, şampiyonluk yolunda yollarına devam etmek istediklerini söyledi.

SON ANTRENMAN GİRESUN'DA

Sabah saatlerinde Adana'daki son antrenmanını gerçekleştiren mavi lacivertliler, öğle saatlerinde havayoluyla İstanbul aktarmalı olarak Giresun'a gitti. Adana Demirspor, cumartesi günü son antrenmanı yaparak maç saatini bekleyecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.08 14:02 - Son Güncellenme: 2016.04.08 14:03 - HABER MERKEZİ
A