Adana'da sürücü sigara içerken otomobili de kendini de yaktı

Adana'da sürücü sigara içerken otomobili de kendini de yaktı

Adana'da bir sürücü sigara içerken, otomobilde yangın çıktı. Araç demir yığınına dönerken, sürücü ise yaralanıp hastaneye kaldırıldı.

2022.09.10 17:11 - Son Güncellenme: 2022.09.10 17:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da sürücü sigara içerken otomobili de kendini de yaktı

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Yüreğir ilçesine bağlı Seyhan Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, Karataş Bulvarında seyir halindeki bir sürücü otomobilde sigarasını yaktı. Bir süre sonra otomobilde sigaradan kaynaklı yangın çıktı. Sürücü hemen otomobili sağa çekip durdurarak indi. Ancak otomobil bir anda alev alınca yaralandı.

Çevredeki vatandaşların çağırması üzerine yaralı sürücü hastaneye kaldırıldı. Alev topuna dönen otomobil ise tamamen yandı. Otomobilin yanması, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu ile saniye saniye kaydedildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yanan otomobili söndürdü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.10 17:11 - Son Güncellenme: 2022.09.10 17:28 - HABER MERKEZİ
A