Adana'da şaşırtan olay! Sıcaktan otomobil alev alev yandı

Adana'da şaşırtan olay! Sıcaktan otomobil alev alev yandı

Adana'da aşırı sıcaklar nedeniyle alev alan otomobil demir yığınına döndü.

2024.06.05 15:03 - Son Güncellenme: 2024.06.05 17:59 - Güncel - İHA
A
Adana'da şaşırtan olay! Sıcaktan otomobil alev alev yandı

Adana'da  Meteoroloji verilerine göre  hava sıcaklığı bugün 43 dereceye kadar çıktı. Araç termometreleri ise 49 dereceyi gösterdi. Aşırı sıcaklar nedeniyle Sarıçam ilçesine Sezai Karakoç Bulvarı'nda bir otomobilde yangın çıktı. Yangın kısa sürede büyüyünce otomobil alev topuna döndü. Çevredeki vatandaşların çağırması üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Otomobil ise demir yığınına döndü.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.06.05 15:03 - Son Güncellenme: 2024.06.05 17:59 - İHA
A