Adana'da şaşırtan olay! Sıcaktan otomobil alev alev yandı
Adana'da aşırı sıcaklar nedeniyle alev alan otomobil demir yığınına döndü.
2024.06.05 15:03 - Son Güncellenme: 2024.06.05 17:59 - Güncel - İHA
Adana'da Meteoroloji verilerine göre hava sıcaklığı bugün 43 dereceye kadar çıktı. Araç termometreleri ise 49 dereceyi gösterdi. Aşırı sıcaklar nedeniyle Sarıçam ilçesine Sezai Karakoç Bulvarı'nda bir otomobilde yangın çıktı. Yangın kısa sürede büyüyünce otomobil alev topuna döndü. Çevredeki vatandaşların çağırması üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Otomobil ise demir yığınına döndü.
