Adana'da otomobil park halindeki tıra çarptı: 2 ölü

Adana'da otomobil park halindeki tıra çarptı: 2 ölü

Adana'nın merkez Sarıçam ilçesinde bir otomobil park halindeki tıra arkadan çarptı. Yaşanan kazada 2 kişi yaşamını yitirdi.

2024.01.21 01:30 - Son Güncellenme: 2024.01.21 01:31 - Güncel - AA
A
Adana'da otomobil park halindeki tıra çarptı: 2 ölü

Orhangazi Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı'nda Selçuk Şimşekli idaresindeki otomobil, park halindeki tıra arkadan çarptı.

İhbar üzerine kaza yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Şimşekli'nin yaşamını yitirdiğini belirleyen sağlık ekipleri, yaralı Yemliha Nergis Yolcu'yu hastaneye kaldırdı. Yolcu, kurtarılamadı.

Kazanın ardından bir süre trafiğe kapanan yol, çalışmaların ardından açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.21 01:30 - Son Güncellenme: 2024.01.21 01:31 - AA
A