Adana'da otomobil park halindeki tıra çarptı: 2 ölü
Adana'nın merkez Sarıçam ilçesinde bir otomobil park halindeki tıra arkadan çarptı. Yaşanan kazada 2 kişi yaşamını yitirdi.
2024.01.21 01:30 - Son Güncellenme: 2024.01.21 01:31 - Güncel - AA
Orhangazi Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı'nda Selçuk Şimşekli idaresindeki otomobil, park halindeki tıra arkadan çarptı.
İhbar üzerine kaza yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Şimşekli'nin yaşamını yitirdiğini belirleyen sağlık ekipleri, yaralı Yemliha Nergis Yolcu'yu hastaneye kaldırdı. Yolcu, kurtarılamadı.
Kazanın ardından bir süre trafiğe kapanan yol, çalışmaların ardından açıldı.