Adana'da ormanlık alanda anne ve kızın cansız bedeni bulundu

Adana'da ormanlık alanda anne ve kızın cansız bedeni bulundu

Adana'nın merkez Sarıçam ilçesindeki ormanlık alanda, 23 yaşındaki kadın ve 3 yaşındaki kızı tabancayla öldürülmüş halde bulundu.

2022.09.26 15:09 - Son Güncellenme: 2022.09.26 15:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da ormanlık alanda anne ve kızın cansız bedeni bulundu
00:42 Adana'da ormanlık alanda anne ve kızın cansız bedeni bulundu

İLGİLİ VİDEO

Adana'da ormanlık alanda anne ve kızın cansız bedeni bulundu

Alınan bilgiye göre jandarma ekipleri, Mustafalar Mahallesi'ndeki ormanlık alandan silah sesleri geldiği bilgisi üzerine çalışma başlattı.

Ekipler, bölgede yaptıkları incelemede tabancayla öldürülmüş halde kadın ve çocuk cesedi buldu.

İncelemede, Eylül Yıldırım (23) ve kızı Hiranur'a (3) ait olduğu belirlenen cesetler, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

İşlemlerin ardından ailelerine teslim edilen anne ve kızının cenazeleri, İmamoğlu ilçesinde toprağa verildi.

Olay yerinde tabanca da bulan jandarma ekipleri, Eylül Yıldırım'ın kızını öldürüp intihar ettiği şüphesi üzerinde duruyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.26 15:09 - Son Güncellenme: 2022.09.26 15:47 - HABER MERKEZİ
A