Adana'da Mehdi olduğunu öne sürerek adliyede eylem yaptı

Adana'da Mehdi olduğunu öne sürerek adliyede eylem yaptı

Adana'da kendisinin "Mehdi" olduğunu öne süren bir kişi, adliyede bıçaklı eylem yaptı. Şahıs, polis tarafından gözaltına alındı.

2024.05.29 16:20 - Son Güncellenme: 2024.05.29 16:20 - Güncel - İHA
A
Adana'da Mehdi olduğunu öne sürerek adliyede eylem yaptı

Edinilen bilgiye göre, Yüreğir ilçesi Kışla Mahallesi'ndeki adliye binasına gelen şahıs, polis kontrol noktasında bıçak çıkartıp,

"Kardeşlerim beni size gönderen Yüce Allah, beni bu dünyaya bir mehdi olarak gönderdiyse bu da sizlerin iyiliği ve doğru yolu bulması içindir. Bana karşı gelirseniz ya da bana karşı koyarsanız şunu bilin ki başınıza büyük bir kıyamet gelebilir" dedikten sonra bıçağı kınına sokup polise teslim etti. Şahıs daha sonra gözaltına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.05.29 16:20 - Son Güncellenme: 2024.05.29 16:20 - İHA
A