Adana'da kullanılmayan fabrikada yangın

Adana'da kullanılmayan fabrikada yangın

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde, atıl durumdaki bir yağ fabrikasında çıkan yangına müdahale ediliyor.

2017.12.12 18:01 - Son Güncellenme: 2017.12.12 18:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Adana'da kullanılmayan fabrikada yangın

Akdeniz Mahallesi'nde bir süredir üretim yapılmayan tesiste atık yağların depolandığı bölümde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. 

Yangına, Adana Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri müdahale ediyor. 

Tesisin çevresinde geniş güvenlik önlemi alan ekipler, bölgeye kimseyi yaklaştırmıyor. 

Bölgeden yükselen duman şehrin birçok noktasından görülüyor. 
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.12.12 18:01 - Son Güncellenme: 2017.12.12 18:14 - HABER MERKEZİ
A